John Hoffman i Francesc Fajula inauguren Talent Arena, el nou espai de talent digital del MWC Barcelona

John Hoffman, CEO de GSMA Ltd., i Francesc Fajula, CEO de Mobile World Capital Barcelona, han inaugurat aquest matí el nou espai Talent Arena en el marc del MWC Barcelona. Aquesta iniciativa, realitzada en col·laboració amb GSMA, Ajuntament de Barcelona, Generalitat de Catalunya i CaixaBank com a main partner, marca una fita significativa en el posicionament de Barcelona com a epicentre mundial del talent digital.

Talent Arena té per objectiu posicionar Barcelona com a líder internacional en l’àmbit del talent digital, oferint un punt de trobada per a professionals, corporacions, institucions i centres de formació.

Els professionals del sector tecnològic tindran l’oportunitat d’expandir i compartir coneixements sobre temes clau com ara Intel·ligència Artificial, Software Engineering, Data Science i Microchips. A més, s’organitzarà una hackató d’Open Gateway amb la qual poder explorar el potencial de les API per enfortir l’ecosistema tecnològic de Barcelona i per contribuir al creixement i la innovació al sector a nivell global.

La creació d’una àrea dedicada al talent demostra el compromís de Mobile World Capital Barcelona i els seus socis per fomentar el desenvolupament i l’excel·lència a l’àmbit digital.