Arrenca una nova edició de BEAT BARCELONA, l’espai oficial d’afterwork de MWC

L’Ajuntament de Barcelona, GSMA i Mobile World Capital Barcelona impulsen per tercer any consecutiu BEAT BARCELONA, un espai situat en una zona exterior de 1.600 m² als jardins interiors del Hall 8 que combina una oferta de continguts, gastronomia, art, música i netwoking.

Sota el lema “The place to be”, BEAT BARCELONA s’ha concebut com a espai d’afterwork oficial del MWC Barcelona per connectar amb les tendències, la innovació i el teixit empresarial de Barcelona en un entorn més relaxat, transportant el ritme de la ciutat al cor del MWC Barcelona 2024.

L’espai s’ha inaugurat avui amb la presència del CEO de GSMA Ltd., John Hoffman; el tinent d’alcaldia d’Economia, Hisenda, Promoció Econòmica i Turisme de l’Ajuntament de Barcelona, Jordi Valls, i el CEO de MWCapital, Francesc Fajula, per posar en valor els actius digitals de la ciutat i apropar el congrés a la ciutadania.

BEAT BARCELONA compta amb tres propostes innovadores made in Barcelona que permetran als assistents provar algunes de les darreres propostes tecnològiques dissenyades per a espais emblemàtics de la ciutat. Aquestes experiències serviran com a demostració de l’activitat local en aquest àmbit i, alhora, com a proposta d’entreteniment per als visitants.

L’espai disposa, també, d’una Àgora amb una programació continuada de continguts organitzada per l’Ajuntament de Barcelona i MWCapital amb un aforament per a unes 40 persones. Les sessions més destacades tractaran temàtiques com el finançament públic per a les startups, el futur de la tecnologia de les cures, Barcelona Capital del Xip, la innovació tecnològica de la Copa Amèrica, l’alta gastronomia, els sistemes d’observació i anàlisi del comerç de la ciutat o el Barcelona Sports Hub.

Durant la inauguració de l’espai, el tinent d’alcaldia Jordi Valls ha definit el BEAT BARCELONA com “l’esperit de la ciutat” al Mobile, “una manera de fer en la que es combinen elements que defineixen el caràcter i la personalitat de Barcelona: el talent, la professionalitat i la innovació, però també l’art, la gastronomia i molt més”.

“El valor del Mobile no és només per allò que s’hi presenta, sinó sobretot per tot allò que neix aquí”, ha afegit, i ha posat en valor tot el que sortirà d’algun afterwork al BEAT. “Barcelona és la millor inversió per a qualsevol empresa tecnològica i del sector de la innovació”, ha remarcat.