MWCapital presenta “Remember the Future”, un viatge a la Barcelona del futur

• Els visitants podran experimentar la creació d’un prototip de ‘bessó digital’ del seu cor, dissenyar peces de roba personalitzades mitjançant Intel·ligència Artificial, fer crispetes amb la bateria d’un cotxe elèctric o pilotar el primer simulador d’un hypercar.
  • L’espai acollirà debats amb experts sobre les tecnologies que estan modelant el futur en sectors clau com la salut (Barcelona Supercomputing Center), la moda (Desigual), l’energia (Wallbox) o l’automoció (Hispano Suiza).
  • El programa forma part de ‘Remember the future’, la proposta que MWCapital presenta aquest any al MWC que recorre el passat, present i futur dels sectors que han transformat la indústria i que han situat Barcelona com a referent global.

Mobile World Capital Barcelona presenta a MWC Barcelona 2024 la proposta “Remember the future“, una experiència gamificada que convida a conèixer el lideratge tecnològic de Barcelona a través d’un viatge en el temps del passat al futur de diferents sectors com la salut, la moda, l’energia o l’automoció.

A l’estand de la fundació els usuaris podran veure originals d’alguns dels invents més revolucionaris de l’últim segle, experimentar un viatge immersiu a través de les quatre grans revolucions industrials (de la mecànica a l’electricitat, passant per la digital, fins a la IA) i participar en quatre experiències per comprendre com la tecnologia i la innovació estan modelant el futur de quatre sectors capdavanters. A més, MWCapital acollirà una dotzena de ponències i debats amb experts sobre Intel·ligència Artificial, així com la presentació de programes de desenvolupament tecnològic a nivell internacional i local. Tot això, posant el focus en una tecnologia més sostenible, més resilient i més humanista.

“Barcelona sempre ha estat sinònim de futur” argumenta Francesc Fajula, CEO de MWCapital. En un entorn de transformació com l’actual “la tecnologia és l’accelerador dels avenços que canviaran la societat i l’economia tal com les entenem avui. És per això que volem evidenciar les oportunitats associades que comporta i també els reptes que tenim al davant per consolidar un futur digital equitatiu, just i, per tant, més sostenible”, conclou Fajula.

Un viatge a la Barcelona del futur a través de la indústria

Per dur a terme aquest viatge, MWCapital ha establert aliances estratègiques amb destacades empreses i institucions líders en innovació tecnològica en diferents sectors clau. En col·laboració amb el Barcelona Supercomputing Center (BSC), es presenta un prototip de bessó digital per investigar en salut i personalitzar la medicina, mentre que amb Desigual es realitza un laboratori de disseny de moda basat en Intel·ligència Artificial Generativa. D’altra banda, MWCapital i Wallbox exhibeixen solucions energètiques eficients per a llars i vehicles, per donar a conèixer nous models energètics. A més, MWCapital i Hispano Suiza presenten un simulador virtual de conducció d’un hypercar elèctric, per acostar el congressista al futur de l’automoció elèctrica.

Estigues informat de tot!

Subscriu-te i estigues informat dels últims continguts de Mobile World Capital Barcelona.